7 accreditatie
punten

Workshop: On- en offline klantcommunicatie

PEGD Cursus   1 november 2018  in Utrecht

Klanttevredenheid in de moderne dierenartsenpraktijk, een interactieve workshop voor dierenartsen en paraveterinairen


Inschrijven voor dit evenement

Klanttevredenheid in de moderne dierenartsenpraktijk

Algemene informatie
De moderne dierenartsenpraktijk heeft voortdurend klantcontact. Online en offline. Contact om de dienstverlening beter af te stemmen op de wensen en -behoeften van de klant. Contact om signalen van (on)tevredenheid snel op te pikken. Contact om tevreden en blije klanten te creëren, want blije klanten bijten niet! Blije klanten komen terug en zij betalen hun rekening. Daarnaast vertellen blije klanten hun positieve ervaringen aan andere diereigenaren en zorgen daarmee voor een goede reputatie en gezonde groei van je praktijk.

In deze interactieve nascholing zal op systematisch wijze aandacht worden gegeven aan de verschillende stappen van de ‘klantreis’. Is je praktijk voldoende zichtbaar en vindbaar? In het echt, maar ook op internet? En hoe kun je gemakkelijk verbeteringen realiseren? Is je team in staat om klanten te ‘verleiden’ voor jouw praktijk te kiezen en daadwerkelijk afspraken te maken? En wat doe je om de klant die voor je praktijk heeft gekozen elke keer weer te verrassen? Hoe creëer je dat ‘rode-loper’ of ‘warme-bad-gevoel’? Tenslotte, wat doe je als praktijk om actief aanbevelingen te verwerven. Hoe gebruik je sociale media om je praktijk tot een nog groter succes te maken? En wat zijn de tien belangrijkste regels in ‘klantkunde’?

Deze en andere vragen worden in deze interactieve nascholing uitgebreid behandeld.

Docenten
Drs. Mark Huis in ’t Veld (Mark Dierenarts) & Drs. Roeland Wessels (St. Anna Advies).

Mark Huis in ’t Veld, werd recentelijk uitgeroepen tot de Beste Dierenarts 2017 en zal met name aandacht besteden aan de ‘digitale’ dimensie van een dierenartsenpraktijk, zoals website, Google, Facebook, Instagram en Twitter.

Roeland Wessels, schrijver van ‘Hoe laat ik mijn klanten kwispelen?’ zal vooral de directe klantcommunicatie bespreken en trainen, zoals het balie- en spreekkamergesprek, de empathische euthanasie, communicatie over geld en omgang met ‘lastige’ klanten.

Doelgroep
Dierenartsen, praktijkmanagers en paraveterinairen.

Datum
Donderdag 1 november 2018.

Programma
10.00 uur: Ontvangst
10.30 uur: Aanvang workshop
18.30 uur: Einde workshop
Het volledige programma kunt u hier downloaden

Locatie
Departement Geneeskunde van Gezelschapsdieren te Utrecht, ingang Münsterlaan.

Accreditatie
De PEGD workshop: On- en offline klantcommunicatie is aangemeld bij PE-Veterinair voor aanvraag accreditatie nascholingspunten onder ID 325050. In het kader van de Permanente Educatie Dierenartsen Gezelschapsdieren zijn 3 accreditatiepunten toegekend.

Tarieven
De kosten bedragen € 250,- excl. BTW*. Naast het betalen per bankoverschrijving (+ € 10,- excl. BTW voor adm. kosten) of iDeal is er ook een mogelijkheid tot automatische incasso. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden. *Let op de extra voorwaarden aangaande annuleren: Na inschrijven is annulering voor deze workshop niet mogelijk. Ook bij geen deelname om welke reden dan ook blijft de betalingsverplichting gehandhaafd. Lees voor u akkoord gaat de algemene voorwaarden goed door. Voor meer informatie: PEGD-Algemene voorwaarden

Bijzonderheden
Vanwege het interactieve karakter van de workshop is er plaats voor maximaal 30 deelnemers.

Belangrijke informatie:

Datum
1 november 2018
Accreditatie punten
7 punten
Categorie
PEGD Cursus
Vakgebieden
Communicatie
Diersoort
Dierenarts
Gezelschapsdieren
Paraveterinair