Word lid
UDN-aanvragen
Webshop
Inloggen
KNMvD.nl
Vereniging
Organisatie
Bestuur
Raad van Afgevaardigden
Externe vertegenwoordiging KNMvD
Bureaumedewerkers
Werken bij de KNMvD
Ereraad
Landbouwhuisdieren
Paard
Gezelschapsdieren
DIMEO
Veterinaire Specialisten
Jonge Dierenartsen
Senior Dierenartsen
Studenten
Actueel
Nieuws
Veterinaire Agenda
Tijdschrift voor Diergeneeskunde
Dierenartsen in de media
Blog
Enquêtes studenten en onderzoekers
Dossiers
Over ons
Lidmaatschap
Missie en visie
Belangenbehartiging
Kwaliteit
CKRD
Professioneel handelen
Sectorregisters
Richtlijnen
Standpunten
Internationale partners
Diensten
Kennisbank
Helpdesk
Financiën & Verzekeringen
Digitaal Jaarboek
Hulp bij klachten
Coachbank
Vetstream
Webshop
Vacaturebank
Vereniging
Organisatie
Bestuur
Raad van Afgevaardigden
Externe vertegenwoordiging KNMvD
Bureaumedewerkers
Werken bij de KNMvD
Ereraad
Landbouwhuisdieren
Paard
Gezelschapsdieren
DIMEO
Veterinaire Specialisten
Jonge Dierenartsen
Senior Dierenartsen
Studenten
Actueel
Nieuws
Veterinaire Agenda
Tijdschrift voor Diergeneeskunde
Dierenartsen in de media
Blog
Enquêtes studenten en onderzoekers
Dossiers
Over ons
Lidmaatschap
Missie en visie
Belangenbehartiging
Kwaliteit
CKRD
Professioneel handelen
Sectorregisters
Richtlijnen
Standpunten
Internationale partners
Diensten
Kennisbank
Helpdesk
Financiën & Verzekeringen
Digitaal Jaarboek
Hulp bij klachten
Coachbank
Vetstream
Webshop
Vacaturebank
Inloggen
Cursus
19 januari 2024
Training Klantgericht Telefoneren
Dit is een training voor het voeren van professionele gesprekken. Je kent ze vast wel… de langdradige, de veeleisende of de boze klant, de twijfelaar, de Dr. Google… Wil jij leren hoe je daarmee om kunt gaan? Dan is deze...
Lees verder
19 januari 2024
Training Effectieve Consultvoering
Krijg inzicht in hoe jij je consult in de geplande tijd kunt doen. Gaat de agenda soms met jou aan de haal? Loopt jouw consult vaak uit? Vraagt de klant meer dan waarvoor de afspraak gemaakt is? Zit je na...
Lees verder
19 januari 2024
Training Communiceren over Geld
Ontdek de psychologie van geld en leer hierover ontspannen te communiceren. “Dat is duur!”, “Kan ik geen korting krijgen?” of “Daar heb ik geen geld voor.” Het zijn opmerkingen van klanten die je waarschijnlijk met enige regelmaat hoort. Maar hoe...
Lees verder
19 januari 2024
Training moeilijke mensen en lastige situaties
Je leert professioneel omgaan met de belangrijkste uitdagingen in je vak. Er zijn weinig beroepen waarbij je dagelijks te maken hebt met zo’n grote variatie aan menselijke emoties. Van blij tot bezorgd, van verbaasd tot verdrietig. En – helaas –...
Lees verder
19 januari 2024
Training Moeilijke mensen en lastige situaties
Je leert professioneel omgaan met de belangrijkste uitdagingen in je vak. Er zijn weinig beroepen waarbij je dagelijks te maken hebt met zo’n grote variatie aan menselijke emoties. Van blij tot bezorgd, van verbaasd tot verdrietig. En – helaas –...
Lees verder
19 januari 2024
Training Moeilijke mensen en lastige situaties
Je leert professioneel omgaan met de belangrijkste uitdagingen in je vak. Er zijn weinig beroepen waarbij je dagelijks te maken hebt met zo’n grote variatie aan menselijke emoties. Van blij tot bezorgd, van verbaasd tot verdrietig. En – helaas –...
Lees verder
12 januari 2024
Training Communiceren over geld
'Ontdek de psychologie van geld en leer hierover ontspannen te communiceren'
Lees verder
12 januari 2024
Training Moeilijke mensen en lastige situaties
'Je leert professioneel omgaan met de belangrijkste uitdagingen in je vak'
Lees verder
12 januari 2024
Training Effectieve Consultvoering
Gaat de agenda soms met jou aan de haal? Loopt jouw consult vaak uit? Vraagt de klant meer dan waarvoor de afspraak gemaakt is? Zit je na werktijd nog patiëntenkaarten in te vullen?
Lees verder
«
1
…
22
23
24
25
26
…
56
»
KNMVD
Download ook onze app voor optimaal leesgemak.
Nee dank je
Installeer
X