Hulp bij klachten

Een klacht!

Sommige dierenartsen zien een klacht als een kans, want dit betekent dat de klant in ieder geval bereid is om samen met jou te kijken naar verbetering in de dienstverlening. Maar een klacht kan ook zeker negatieve emoties oproepen. Soms gaat een klacht zover dat deze bij het tuchtcollege beland. Een tuchtzaak is voor alle partijen emotioneel, vergt veel tijd en de uitkomst is onzeker. Voorkomen kunnen we dit niet altijd, maar we kunnen wel proberen om een klacht in goede banen te leiden.

Daarom heeft de KNMvD voor haar leden een klachtenreglement uitgewerkt. Ben je KNMvD-lid en tevens CKRD geregistreerd dan kun je –gratis- gebruik maken van onze begeleiding bij klachten. Mevrouw mr. Emilie Aberson kan partijen met raad en daad terzijde staan. Zij is een onafhankelijk adviseur, die met partijen in gesprek gaat om waar mogelijk de klacht gezamenlijk op te lossen.

Lees hier ons klachtenreglement dierenarts

Bij vragen bel naar onze helpdesk