Word lid
UDN-aanvragen
Webshop
Inloggen
KNMvD.nl
Vereniging
Organisatie
Bestuur
Raad van Afgevaardigden
Externe vertegenwoordiging KNMvD
Bureaumedewerkers
Werken bij de KNMvD
Ereraad
Landbouwhuisdieren
Paard
Gezelschapsdieren
DIMEO
Veterinaire Specialisten
Jonge Dierenartsen
Senior Dierenartsen
Studenten
Actueel
Nieuws
Veterinaire Agenda
Tijdschrift voor Diergeneeskunde
Blog
Enquêtes studenten en onderzoekers
Diensten
Kennisbank
Helpdesk
Financiën & Verzekeringen
Digitaal Jaarboek
Hulp bij klachten
Coachbank
Vetstream
Webshop
Over ons
Lidmaatschap
Missie en visie
Belangenbehartiging
Kwaliteit
CKRD
Professioneel handelen
Sectorregisters
Richtlijnen
Standpunten
Internationale partners
Dossiers
Vacaturebank
KNMvD Konnect
Vereniging
Organisatie
Bestuur
Raad van Afgevaardigden
Externe vertegenwoordiging KNMvD
Bureaumedewerkers
Werken bij de KNMvD
Ereraad
Landbouwhuisdieren
Paard
Gezelschapsdieren
DIMEO
Veterinaire Specialisten
Jonge Dierenartsen
Senior Dierenartsen
Studenten
Actueel
Nieuws
Veterinaire Agenda
Tijdschrift voor Diergeneeskunde
Blog
Enquêtes studenten en onderzoekers
Diensten
Kennisbank
Helpdesk
Financiën & Verzekeringen
Digitaal Jaarboek
Hulp bij klachten
Coachbank
Vetstream
Webshop
Over ons
Lidmaatschap
Missie en visie
Belangenbehartiging
Kwaliteit
CKRD
Professioneel handelen
Sectorregisters
Richtlijnen
Standpunten
Internationale partners
Dossiers
Vacaturebank
KNMvD Konnect
Inloggen
Cursus
14 februari 2024
Grip op je Prijs
Deze workshop heeft menig dierenarts en praktijkmanager verder geholpen. Hoe ga je om met inflatie, hoe bereken je een kostprijs en hoe bepaal je marges?
Lees verder
7 februari 2024
Haal meer uit je social media
Social media is niet meer weg te denken. Iedere praktijk gebruikt Facebook of Instagram. Maar weet je ook waarom? Wat wil je ermee bereiken? En hoe zet je het in, zodat het ook wat oplevert? In 10 stappen krijg jij...
Lees verder
19 januari 2024
Training Klantgericht Telefoneren
Dit is een training voor het voeren van professionele gesprekken. Je kent ze vast wel… de langdradige, de veeleisende of de boze klant, de twijfelaar, de Dr. Google… Wil jij leren hoe je daarmee om kunt gaan? Dan is deze...
Lees verder
19 januari 2024
Training Klantgericht Telefoneren
Dit is een training voor het voeren van professionele gesprekken. Je kent ze vast wel… de langdradige, de veeleisende of de boze klant, de twijfelaar, de Dr. Google… Wil jij leren hoe je daarmee om kunt gaan? Dan is deze...
Lees verder
19 januari 2024
Training Effectieve Consultvoering
Krijg inzicht in hoe jij je consult in de geplande tijd kunt doen. Gaat de agenda soms met jou aan de haal? Loopt jouw consult vaak uit? Vraagt de klant meer dan waarvoor de afspraak gemaakt is? Zit je na...
Lees verder
19 januari 2024
Training Effectieve Consultvoering
Krijg inzicht in hoe jij je consult in de geplande tijd kunt doen. Gaat de agenda soms met jou aan de haal? Loopt jouw consult vaak uit? Vraagt de klant meer dan waarvoor de afspraak gemaakt is? Zit je na...
Lees verder
19 januari 2024
Training Klantgericht Telefoneren
Dit is een training voor het voeren van professionele gesprekken. Je kent ze vast wel… de langdradige, de veeleisende of de boze klant, de twijfelaar, de Dr. Google… Wil jij leren hoe je daarmee om kunt gaan? Dan is deze...
Lees verder
19 januari 2024
Training Effectieve Consultvoering
Krijg inzicht in hoe jij je consult in de geplande tijd kunt doen. Gaat de agenda soms met jou aan de haal? Loopt jouw consult vaak uit? Vraagt de klant meer dan waarvoor de afspraak gemaakt is? Zit je na...
Lees verder
19 januari 2024
Training Communiceren over Geld
Ontdek de psychologie van geld en leer hierover ontspannen te communiceren. “Dat is duur!”, “Kan ik geen korting krijgen?” of “Daar heb ik geen geld voor.” Het zijn opmerkingen van klanten die je waarschijnlijk met enige regelmaat hoort. Maar hoe...
Lees verder
«
1
…
28
29
30
31
32
…
63
»
KNMVD
Download ook onze app voor optimaal leesgemak.
Nee dank je
Installeer
X