Dit is een training voor het voeren van professionele gesprekken. Je kent ze vast wel… de langdradige, de veeleisende of de boze klant, de twijfelaar, de Dr. Google… Wil jij leren hoe je daarmee om kunt gaan? Dan is deze training iets voor jou! Nog steeds is de telefoon verreweg het belangrijkste medium voor het […]
Dit is een training voor het voeren van professionele gesprekken.
Je kent ze vast wel… de langdradige, de veeleisende of de boze klant, de twijfelaar, de Dr. Google… Wil jij leren hoe je daarmee om kunt gaan? Dan is deze training iets voor jou!
Nog steeds is de telefoon verreweg het belangrijkste medium voor het eerste contact met je klant. Een klantgericht, gestructureerd en efficiënt telefoongesprek duurt minder lang en verhoogt direct de klanttevredenheid én je werkplezier.
Wat leer je;
Na afloop van de training ontvang je van ons een goodiebag en een trainingscertificaat.
Tijdstip: 9.30 uur – 12.30 uur