3 accreditatie
punten

Training Klantgericht Telefoneren

  6 juni 2024  in Bij Aaltje aan de Linie, Zegheweg 49 in Woudenberg

Dit is een training voor het voeren van professionele gesprekken. Je kent ze vast wel… de langdradige, de veeleisende of de boze klant, de twijfelaar, de Dr. Google… Wil jij leren hoe je daarmee om kunt gaan? Dan is deze training iets voor jou! Nog steeds is de telefoon verreweg het belangrijkste medium voor het […]


Inschrijven voor dit evenement

Dit is een training voor het voeren van professionele gesprekken.

Je kent ze vast wel… de langdradige, de veeleisende of de boze klant, de twijfelaar, de Dr. Google… Wil jij leren hoe je daarmee om kunt gaan? Dan is deze training iets voor jou!

Nog steeds is de telefoon verreweg het belangrijkste medium voor het eerste contact met je klant. Een klantgericht, gestructureerd en efficiënt telefoongesprek duurt minder lang en verhoogt direct de klanttevredenheid én je werkplezier.

Wat leer je;

  • Een efficiënt (telefoon)gesprek voeren
  • Regie houden op het gesprek
  • Omgaan met lastige situaties aan de telefoon
  • De juiste open vragen stellen
  • ‘Nee’ zeggen
  • Doelen stellen én toepassen in de praktijk
  • Tips en tricks

Na afloop van de training ontvang je van ons een goodiebag en een trainingscertificaat.

Tijdstip: 9.30 uur – 12.30 uur

Belangrijke informatie:

Datum
6 juni 2024
Accreditatie punten
3 punten
Categorie
Cursus
Vakgebieden
Communicatie
Doelgroep
Gezelschapsdieren