Als jonge dierenarts afgestudeerd in de landbouwhuisdieren heb ik na een paar jaar in de praktijk de stap gemaakt om buiten de praktijk te gaan werken. Met veel plezier werk ik bij de NVWA, waar ik in aanraking kom met maatschappelijke vraagstukken, ethische kwesties en wetgeving. Een uitdagend geheel als je het mij vraagt.
Daarnaast ben ik al langer actief bij de KNMvD – Platform Jonge Dierenartsen en heb ik afgelopen jaar het stokje overgedragen aan het huidig bestuur. Via de RvA hoop ik mijn achterban te kunnen vertegenwoordigen en mee te denken bij DIMEO gerelateerde vraagstukken. Mijn doel als RvA lid is om in gesprek te blijven gaan met collega’s binnen en buiten de praktijk om zo onze stem te laten horen in deze veranderende tijden.