In aansluiting op ons eerdere bericht over financiële verplichtingen en mogelijkheden ter ondersteuning ontvang je hierbij nadere informatie.
Movir biedt de mogelijkheid om de betalingstermijn te veranderen of uitstel van betaling tot drie maanden te geven, uiteraard zonder een incassotraject te starten. Dit wordt individueel beoordeeld. Heb je hulp nodig én ben je klant bij AON? Dan kun je contact opnemen met het AOV-team via telefoonnummer 088 810 8177 of via het algemene telefoonnummer 030 607 8700.
Er zijn twee mogelijkheden:
Voor de (beroeps)aansprakelijkheid en overige schadeverzekeringen geldt dat er individueel overlegd kan worden over een mogelijke betalingsregeling. AON zal per individu zorgvuldig de noodzaak en de mogelijkheden bekijken. Er zijn strikte voorwaarden verbonden aan een betalingsregeling.
Mocht je betalingsproblemen hebben, dan kun je contact opnemen met je accountmanager of een adviseur van AON via telefoon 088 810 88 74.