Wat doet AON voor verzekerden in de coronacrisis?

In aansluiting op ons eerdere bericht over financiële verplichtingen en mogelijkheden ter ondersteuning ontvang je hierbij nadere informatie.

Movir

Movir biedt de mogelijkheid om de betalingstermijn te veranderen of uitstel van betaling tot drie maanden te geven, uiteraard zonder een incassotraject te starten. Dit wordt individueel beoordeeld. Heb je hulp nodig én ben je klant bij AON? Dan kun je contact opnemen met het AOV-team via telefoonnummer 088 810 8177 of via het algemene telefoonnummer 030 607 8700.

Interpolis Achmea

Er zijn twee mogelijkheden:

  1. Je kunt het verzekerde bedrag tijdelijk verlagen. De premie en de dekking dalen dan wel in verhouding tot het verzekerde bedrag. Binnen één jaar kan het verzekerde bedrag naar het oude niveau worden teruggebracht zonder inkomenstoets of medische keuring.
  2. Je kunt de verzekering voor een periode van maximaal 1 jaar stopzetten. Er hoeft in dat geval geen premie meer betaald te worden, maar er is ook geen recht op uitkering. Normaal kost een dergelijke opschorting 8% van de premie, maar dit bedrag wordt nu niet in rekening gebracht. Na afloop van de opschortingsperiode kan de oude verzekering zonder keuring voortgezet worden.
Beroepsaansprakelijkheids- en overige schadeverzekeringen

Voor de (beroeps)aansprakelijkheid en overige schadeverzekeringen geldt dat er individueel overlegd kan worden over een mogelijke betalingsregeling. AON zal per individu zorgvuldig de noodzaak en de mogelijkheden bekijken. Er zijn strikte voorwaarden verbonden aan een betalingsregeling.

Mocht je betalingsproblemen hebben, dan kun je contact opnemen met je accountmanager of een adviseur van AON via telefoon 088 810 88 74.

Om te kunnen reageren op een bericht dient u ingelogd te zijn.


Inloggen